Přeskočit na obsah

CzechCrunch se stal mediálním partnerem závodu L’Etape Czech Republic by Tour de France

Akce L’Etape Czech Republic by Tour de France má nového mediálního partnera: stal se jím online zpravodajský portál CzechCrunch, na němž se propojují témata o byznysu, společnosti, vědě, moderních technologiích, sportu či kultuře.

„Mottem CzechCrunche je být hlavním zdrojem informací moderního člověka, což je nám velmi sympatické,“ řekl Přemysl Novák, ředitel L´Etape Czech Republic. „V dnešní zrychlené době je rekreační sport a aktivní pohyb nedílnou součástí životního stylu úspěšných lidí. Jednoznačnou ambicí projektu L’Etape Czech Republic je působit jako motivační prvek, aby se lidé sportu věnovali pravidelněji, s větším zaujetím, a mohli tak objevovat všechny benefity, které může silniční cyklistika nabídnout.“

czech crunch 2

Na webu www.cc.cz nečekejte výsledky a reportáže z pátého ročníku akce, záměrem spolupráce je přinést i jiný než čistě sportovní pohled do zákulisí největšího amatérského cyklistického závodu pod patronací legendární Tour de France.

„Projekt L’Etape Czech Republic překračuje hranice sportu a přirozenou formou ho propojuje se světem byznysu. Je to mladý a velmi dynamický projekt. Věříme, že z takové akce můžeme nabídnout našim čtenářům zajímavý obsah, který přesně pasuje do toho, jaká témata chceme přinášet,“ uvedl Ondřej Holzman, šéfredaktor CzechCrunche.

©  2025 Petr Čech Sport, a.s., všechna práva vyhrazena.

Vytvořeno v Beneš & Michl